.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گردهمايي اصلاح‌طلبان گلستان در منزل نورمفيدي
بسياری كه حتی جرات نام بردن از امام حتی در خفا را نداشتند ، امروز مدعي راه امام شده‌اند.در همين منطقه برخي آقايان كه خدا رحمتشان كند بعد از انقلاب بود كه متولي راه امام و انقلاب شدند.
گردهمايي اصلاح‌طلبان گلستان در منزل نورمفيدي

سیدکاظم نورمفیدی" نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: اندیشه های تابناک و متعالی حضرت امام خمینی (ره) برای همیشه روج و جان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
به گزارش نوروز ،وی عصر روز سه شنبه در دیدار با جمعی از اصلاح طلبان استان گلستان با تقبیح توهین های اخیر به بیت مکرم حضرت امام تصریح کرد: اگر بخواهیم انفلاب را از امام جدا کنیم مانند کالبدی است که روح از بدنش جدا شده و مانند یک جسم بدون جان و فانی می شود.

به گفته وی، تا وقتیکه روح امام و اندیشه ها و آرمانهایش در این کشور جاری است انقلاب اسلامی جریانی زنده و پویا خواهد بود .

اگر امام تخریب شود چیزی برای جمهوری اسلامی باقی نمی ماند. وی با انتقاد شدید از کسانیکه نظرات امام را مختص به گذشته می دانند ، تاکید کرد: اگر بخواهیم با این روش به نظرات و دیدگاههای امام بی توجهی کنیم دیگر چیزی از انقلاب بافی نمی ماند و این نقطه آغاز انحراف انقلاب اسلامی است.

نماينده ولي فقيه در گلستان درباره سخنان اخير سيدحسن خميني گفت: ايشان مگر غير از انديشه‌هاي امام چه‌گفته اند كه عده‌اي برآشفتند.

اگر واقعا به انديشه‌هاي والاي رهبر انقلاب اعتقاد داريد چرا آن را اجرا نمي‌كنيد و اگر هم اعتقادي بدان‌ها نداريد چرا صريحا اعلام نمي كنيد مخالفيم؟ آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: همه می دانیم که عده ای از ابتدا مخالف امام بودند و همه نیز این جریان را می شناسند و هنوز این مخالفتها از بین نرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است غیر مستقیم دست بیگانگان در تخریب بیت امام و اندیشه های متعالی آن حضرت در کار باشند که همه دوستداران انقلاب باید مراقب باشند. نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به بیان مقام رهبری درباره اینکه این انقلاب در هیچ جای جهان بی نام خمینی شناخته شده نیست ، یادآور شد: خوشبختانه همه دلسوزان انقلاب اسلامی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا در برابر توهین عده ای جاهل به بیت امام راحل موضعگیری کردند و همه ما نباید اجازه دهیم این جریان خطرناک دوباره تکرار شود.

بسياری كه حتی جرات نام بردن از امام حتی در خفا را نداشتند ، امروز مدعي راه امام شده‌اند.در همين منطقه برخي آقايان كه خدا رحمتشان كند بعد از انقلاب بود كه متولي راه امام و انقلاب شدند.

وی افزود: آیت الله توسلی علاوه بر ویژگیهای بارز شخصیتی خود ، با تمام وجود عاشق امام و آرمانهای والایش بود و تا آخرین نفس نیز بر این عهد خود با مقتدایش استوار ماند. آیت الله نورمفیدی با تجلیل از شخصیت وارسته آیت الله توسلی رییس دفتر فقید امام خمینی ، به آشنایی 50 ساله خود با آن مرحوم اشاره کرد .

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین قدس علوی به نمایندگی از اصلاح طلبان حاضر در این نشست توهین های اخیر به بیت امام را محکوم کرد و رحلت شهادتگونه مرحوم آیت الله توسلی یار وفادار امام را به آیت الله نورمفیدی و مردم شریف گلستان تسلیت گفت.

بیش از 50 تفر از اصلاح طلبان استان گلستان و از طيف‌هاي مختلف در این نشست که در منزل آیت الله برگزار شده بود ، حضور داشتند. حضور تعداد زيادي از سرداران بازنشسته سپاه و جنگ ، پرسنل بازنشسته اطلاعات، روزنامه‌نگاران و... برجستگي خاصي به اين ديدار داده‌بود.

همچنين در حاشيه‌ي اين ديدار اصلاح‌طلبان حاضر در جلسه به گلايه از وضعيت رد صلاحيت ها و تنگناهاي انتخاباتي خود پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.